Data wejścia w życie: 24-Mar-2025
Ostatnia aktualizacja: 24-Mar-2025
TNiniejsza Polityka dotycząca plików cookie wyjaśnia, czym są pliki cookie i w jaki sposób z nich korzystamy, jakich rodzajów plików cookie używamy, tj. jakie informacje gromadzimy za pomocą plików cookie i w jaki sposób te informacje są wykorzystywane, a także w jaki sposób zarządzać ustawieniami plików cookie.
Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które służą do przechowywania niewielkich fragmentów informacji. Są one przechowywane na urządzeniu użytkownika po załadowaniu strony internetowej w przeglądarce. Te pliki cookie pomagają nam w prawidłowym funkcjonowaniu strony internetowej, zwiększeniu jej bezpieczeństwa, zapewnieniu lepszych wrażeń użytkownika i zrozumieniu, jak działa strona internetowa oraz analizowaniu tego, co działa i gdzie wymaga poprawy.
Podobnie jak większość usług online, nasza strona internetowa wykorzystuje własne i zewnętrzne pliki cookie do kilku celów. Własne pliki cookie są głównie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i nie gromadzą żadnych danych osobowych użytkownika.
Pliki cookie stron trzecich używane w naszej witrynie internetowej służą głównie do zrozumienia, w jaki sposób witryna działa, w jaki sposób użytkownik wchodzi w interakcję z naszą witryną, zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, dostarczania reklam, które są odpowiednie dla użytkownika, a przede wszystkim zapewniają lepsze i ulepszone wrażenia użytkownika oraz pomagają przyspieszyć przyszłe interakcje z naszą witryną.
Preferencje dotyczące plików cookie można zmienić w dowolnym momencie, klikając powyższy przycisk. Umożliwi to ponowne wyświetlenie banera zgody na pliki cookie i zmianę preferencji lub natychmiastowe wycofanie zgody.
Ponadto różne przeglądarki oferują różne metody blokowania i usuwania plików cookie używanych przez witryny internetowe. Możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki, aby zablokować/usunąć pliki cookie. Poniżej znajdują się linki do dokumentów pomocy technicznej dotyczących zarządzania i usuwania plików cookie z głównych przeglądarek internetowych.
Chrome: https://support.google.com/accounts/answer/32050
Safari: https://support.apple.com/pl-pl/guide/safari/sfri11471/mac
Firefox: https://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek-i-danych-stron-firefox?redirectslug=delete-cookies-remove-info-websites-stored&redirectlocale=en-US
Jeśli korzystasz z innej przeglądarki internetowej, zapoznaj się z jej oficjalnymi dokumentami pomocy technicznej.
Data wejścia w życie: 24-Mar-2025
Ostatnia aktualizacja: 24-Mar-2025
Niniejsza Polityka prywatności opisuje zasady:
Inwep Sp. z o. o.,
ul. Warszawska 91,
Łomianki
05-092,
Polska,
e-mail: inwep@inwep.pl,
telefon: +48222036666
w sprawie gromadzenia,
wykorzystywania i ujawniania informacji, które zbieramy
podczas korzystania z naszej strony internetowej
( https://inwep.pl ).
(„Usługa”). Uzyskując dostęp lub korzystając z
usługi
z Usługi, użytkownik wyraża zgodę na gromadzenie, wykorzystywanie i
i ujawnianie informacji zgodnie z niniejszą
Polityką prywatności. Jeśli użytkownik nie wyraża na to zgody,
nie należy uzyskiwać dostępu do Usługi ani z niej korzystać.
Możemy zmienić niniejszą Politykę prywatności w dowolnym momencie bez uprzedniego powiadomienia użytkownika i opublikujemy zmienioną Politykę prywatności w Serwisie. Zmieniona Polityka będzie obowiązywać przez 180 dni od momentu opublikowania zmienionej Polityki w Usłudze, a użytkownik a dalszy dostęp lub korzystanie z Usługi po tym czasie będzie stanowić akceptację zmienionej Polityki Polityki prywatności. W związku z tym zalecamy okresowe przeglądanie tej strony.
Będziemy gromadzić i przetwarzać następujące dane osobowe użytkownika:
Będziemy wykorzystywać gromadzone przez nas informacje o użytkowniku w następujących celach:
Jeśli będziemy chcieli wykorzystać dane użytkownika w jakimkolwiek innym celu, poprosimy użytkownika o zgodę i będziemy wykorzystywać informacje tylko po otrzymaniu zgody, a następnie tylko do celów, dla których na które użytkownik wyraził zgodę, chyba że inaczej przez prawo.
Będziemy przechowywać dane osobowe użytkownika przez 90 dni do 2 lat po zamknięciu konta przez użytkownika lub tak długo, jak tak długo, jak będziemy ich potrzebować do realizacji celów, dla których zostały dla których zostały one zebrane, jak wyszczególniono w niniejszej Polityce prywatności. Może zaistnieć potrzeba przechowywania pewnych informacje przez dłuższy czas, np. prowadzenie dokumentacji / raportowanie zgodnie z obowiązującym prawem lub z innych uzasadnionych powodów takich jak egzekwowanie praw, zapobieganie oszustwom zapobieganie oszustwom itp. Anonimowe informacje szczątkowe i informacje zbiorcze, z których żadne identyfikują użytkownika (bezpośrednio lub pośrednio), mogą być przechowywane przez czas nieokreślony.
W zależności od obowiązującego prawa użytkownik może mieć prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub usunięcia danych osobowych lub otrzymania kopii swoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu wobec aktywnego przetwarzania danych, zażądać od nas udostępnienia (przeniesienia) swoich danych osobowych innemu podmiotowi, wycofania udzielonej nam zgody na przetwarzanie danych, prawo do złożenia skargi do organu ustawowego i innych praw które mogą być istotne na mocy obowiązujących przepisów prawa. Aby skorzystać z tych praw, można napisać do nas na adres inwep@inwep.pl. Odpowiemy na wniosek użytkownika zgodnie z obowiązującym prawem.
Należy pamiętać, że jeśli użytkownik nie zezwoli nam na gromadzenie lub przetwarzanie wymaganych danych osobowych lub wycofać zgodę na ich przetwarzanie dla wymaganych celów, użytkownik może nie mieć dostępu do lub korzystania z usług, dla których były wymagane.
Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak ich używamy i wyborów użytkownika w odniesieniu do tych technologii śledzenia technologie, zapoznaj się z naszą Polityka Cookie.
Bezpieczeństwo informacji użytkownika jest dla i będziemy stosować uzasadnione środki bezpieczeństwa aby zapobiec utracie, niewłaściwemu użyciu lub nieautoryzowanym nieuprawnionej zmianie informacji znajdujących się pod naszą kontrolą. Jednakże, biorąc pod uwagę nieodłączne ryzyko nie możemy zagwarantować absolutnego bezpieczeństwa i w związku z tym nie możemy zapewnić ani zagwarantować bezpieczeństwa jakichkolwiek informacji przesyłanych do nas a użytkownik robi to na własne ryzyko.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących przetwarzania informacji, które są dostępne z nami, możesz wysłać wiadomość e-mail do naszego inspektora ds. skarg na adres Inwep Sp. z o. o., ul. Warszawska 91, e-mail: inwep@inwep.pl. Zajmiemy się Twoimi wątpliwościami zgodnie z obowiązującym prawem.
Specjalizujemy się w dedykowanych rozwiązaniach w zakresie szerokopasmowego Internetu o przepustowości do 10 Gbps.