Nasza strategia obsługi klienta opiera się na współpracy i zaufaniu – chcemy być partnerem w biznesie. Dlatego w pierwszym kroku proponujemy wykonanie nieodpłatnego audytu aktualnej infrastruktury informatycznej klienta. Na bazie zebranych informacji przygotowujemy raport oraz rekomendacje jakie elementy wymagają zmiany lub poprawy.
Audyt wykonujemy w trzech poniżej opisanych krokach. Ponadto na bazie audytu przygotowujemy oferty na wdrożenie rekomendowanych zmian oraz wycenę kosztów potencjalnej obsługi informatycznej (kompleksowej lub częściowej).
Poznanie potrzeb, problemów i oczekiwań sprawia, że możemy efektywnie doradzać i wspierać obszar IT naszych klientów. Natomiast poznając specyfikę biznesu klienta możemy poszukiwać nowych usług i optymalizować już istniejące. Outsourcing IT z Inwep to gwarancja jakości usług.
Specjalizujemy się w dedykowanych rozwiązaniach w zakresie szerokopasmowego Internetu o przepustowości do 10 Gbps.