Centralka IP PBX 3CX

Teraz CAŁKOWICIE ZA DARMO*

Centralka IP PBX 3CX

Rozwiązanie 3CX to zintegrowany system unified communication.&collaboration, który umożliwia szybkie skontaktowanie się ze współpracownikami , zorganizowanie  tele lub wideokonferencji a jednocześnie usprawnia codzienne funkcjonowanie biura.

IP PBX 3CX z pewnością spełni oczekiwania w małej firmie jak i w dużej rozproszonej organizacji. Teraz całkowicie za darmo. Bez żadnych ukrytych kosztów.

Jak działa system IP PBX 3CX?

  • System IP PBX 3CX to programowa centrala VoIP PBX , jest to intuicyjne rozwiązanie, które znacząco usprawni funkcjonowanie biura i obniży koszty połączeń telefonicznych.

 

Jeden system do komunikacji telefonicznej, video, live chat, Facebook i SMS

Centralka IP PBX3CX

 

  • Otwarty system bazujący na standardzie SIP
  • Współpracuje z szeroką gamą aparatów telefonicznych SIP, bram VoIP
  • Automatyczna konfiguracja Telefonów IP
  • Aktualizacja firmware telefonów SIP
  • Łatwa konfiguracja zdalnych klientów
  • Instalacja 3CX przy pomocy wizarda zajmuje tylko kilka minut
  • Automatyczna konfiguracja telefonów IP oraz Smartfonów
  • Szybka konfiguracja bram VoIP
  • Numer biurowy na smartphone – wewnętrzny numeru na smartfonie i telefonie biurkowym
  • Automatycznie przekieruj połączenia na komórkę
  • Niższe koszty połączeń używając WiFi lub 3G
  • 3CX używa technologii PUSH aby ‘obudzić’ smartfon

Dodatkowo:

  • Aplikcja Free web conferencing
  • Live chat
  • Zaawansowane funkcje call center i contact center
  • Łatwe zarzadzanie on- premise oraz hostowane
  • Osczędności do 80% na rachunku za połączenia
  • Praca zdalna poprze aplkację na smartphone
  • Obsługa wiadomosci na Facebook

Centrala telefoniczna IP PBX 3CX to rozwiązanie, które możecie otrzymać w chmurze, a co za tym idzie nie musicie przejmować się sprzętem niezbędnym do jej instalacji. Idealna zarówno dla małych jak i średnich firm, którym umożliwia tworzenie Call Center, Contact Center, Infolinię lub Help Desk w celu poprawy jakości obsługi klienta.

livechat

Dodatkowo umożliwia nagrywanie prowadzonych rozmów i wideokonferencje a także zapewnia w postaci Api lub gotowej „wtyczki” do pełnej integracji z zewnętrznymi systemami wspomagającymi zarzadzanie w firmie jak CRM czy ERP.

To idealne rozwiązanie, dla wszystkich, którym zależy na niezależności i nieograniczonym dostępie do zasobów.

Zapytaj o to darmowe rozwiązanie, które pomoże Ci przenieść swoją firmę na nowy poziom.

 

* Standardowe licencje są bezpłatne przez pierwszy rok, niezależnie od wielkości. System do 8 jednoczesnych połączeń jest całkowicie darmowy.