Nasza strategia obsługi klienta opiera się na współpracy i zaufaniu – chcemy być partnerem w biznesie. Dlatego w pierwszym kroku proponujemy wykonanie nieodpłatnego audytu aktualnej infrastruktury informatycznej klienta. Na bazie zebranych informacji przygotowujemy raport oraz rekomendacje jakie elementy wymagają zmiany lub poprawy.
Audyt wykonujemy w trzech poniżej opisanych krokach. Ponadto na bazie audytu przygotowujemy oferty na wdrożenie rekomendowanych zmian oraz wycenę kosztów potencjalnej obsługi informatycznej (kompleksowej lub częściowej).
- Audyt infrastruktury i konfiguracji klienta.
- Przygotowanie i omówienie raportu oraz rekomendacji z przedstawicielem klienta.
- Przygotowanie oferty na obsługę informatyczną oraz wdrożenie potencjalnych rekomendacji.
Poznanie potrzeb, problemów i oczekiwań sprawia, że możemy efektywnie doradzać i wspierać obszar IT naszych klientów. Natomiast poznając specyfikę biznesu klienta możemy poszukiwać nowych usług i optymalizować już istniejące. Outsourcing IT z Inwep to gwarancja jakości usług.
Proponowany zakres audytu:
- Audyt infrastruktury sieciowej.
- Audyt stacji roboczych.
- Audyt nadawania i kontroli dostępu do środowiska IT.
- Audyt środowiska serwerowego.
- Audyt mechanizmów backup/replikacja.
- Opracowanie raportu i rekomendacji zmian.